Jeg er her som

Privat Priser fra kr.175 - se pakker

Jeg er her som

Erhverv Priser fra kr.224 - se pakker

Tyverialarmer (AIA)



GOD SIKRING AF BOLIGEN MED EN PRIVAT TYVERIALARM

Et alarmsystem er en god og effektiv investering, når du ønsker at sikre dit hjem mod indbrud. En tyverialarm stresser tyven og sender et øjeblikkeligt signal til din mobiltelefon eller måske til nabo og familie. Du kan også vælge, at signalet skal gå til en døgnbemandet og politigodkendt kontrolcentral, som så kan ringe til dine kontaktpersoner eller sende en vagtmand til adressen. På alle vores løsninger kan vagtordning, kontrolcentral og serviceaftale (almindelig eller fuldservice) tilkøbes.

De tyverialarmer vi udbyder er alle nemme at betjene via mobil app, fjernbetjening eller betjeningspanel.

 

Tyverialarm privat

 

BESTIL NU – OG ALARMEN ER MONTERET INDEN FOR 1 UGE

Vi er forsikringsgodkendt alarminstallatør, og du er derfor sikker på at få en tyverialarm, som efterlever alle krav og regler hos forsikringsselskaberne (F&P). Du kan med andre ord have tillid til, at du får en tyverialarm, som virker hver gang!

Med mange års erfaring inden for tyverialarmer tøver vi ikke med at kalde os eksperter på området.

Kontakt os og hør mere om, hvordan vi kan øge sikkerheden i dit hjem. Ring på telefon 70 20 21 12 eller send en mail til bagger@bagger-laase.dk.

EFFEKTIV TYVERIALARM SIKRER FIRMAET MOD TAB

En tyverialarm giver både tryghed og sikrer dig forsikringsdækning ved indbrud i virksomheden. Det er ofte et krav at have et alarmsystem, når du skal sikre din virksomhed mod indbrud, og vi tilbyder dig forsikringsgodkendte alarmanlæg til en stærk pris.

Din alarm har mulighed for at kontakte en døgnbemandet kontrolcentral, som kan ringe til dine kontaktpersoner eller sende en vagtmand til adressen. Uanset om du ønsker vagtordning, kontrolcentral eller en serviceaftale (almindeligt eller fuldservice), så kan dette tilkøbes efter behov.

 

Tyverialarm erhverv 

 

BESTIL NU – OG VI ER I GANG PÅ DIN ADRESSE INDEN FOR 1 UGE

Vi er forsikringsgodkendt alarminstallatør, og derfor er du sikker på at få en tyverialarm, der lever op til alle krav og regler hos forsikringsselskaberne (F&P). Det er altså en alarm af højeste kvalitet, som virker hver gang!

Vi tøver ikke med at markedsføre os som eksperter inden for tyverialarmer, da vi har over 40 års erfaring med løsninger til alle typer erhverv. Står din virksomhed eller offentlige institution og overvejer et professionelt alarmsystem, så kontakt os for en gratis og uforpligtende vurdering af sikkerheden i bygningen.

Ring på telefon 70 20 21 12 eller send en mail til bagger@bagger-laase.dk og bestil et besøg.

Modtag et uforpligtende tilbud på en tyverialarm

Få den perfekte pakkeløsning


Small

Mindre kontor & butikker

SE BILLEDE AF PAKKEN HER

  • 1 stk. centralenhed m. GSM-sender
  • 1 stk. betjeningspanel
  • 3 stk. PIR-detektor
  • 2 stk. åbningskontakt til døre/vinduer
  • 1 stk. lydgiver
  • Alarmskilte fra Bagger Låse & Alarm A/S
  • APP (til og med sikringsniveau S20, ikke tilladt der over)

 

Opsætning / Instruktion: Kr. 0,-
Sikringsudgift pr. måned: Kr. 224,- u. moms

Mest populære

Medium

Mindre erhverv & større butikker

SE BILLEDE AF PAKKEN HER

  • 1 stk. centralenhed m. GSM-sender
  • 1 stk. betjeningspanel
  • 6 stk. PIR-detektor
  • 3 stk. åbningskontakt til døre/vinduer
  • 2 stk. lydgiver
  • Alarmskilte fra Bagger Låse & Alarm A/S
  • APP (til og med sikringsniveau S20, ikke tilladt der over)

 

Opsætning / Instruktion: Kr. 0,-
Sikringsudgift pr. måned: Kr. 344,- u. moms

Large

Større virksomheder

Udvikles efter behov til integration af:

  • Adgangskontrol
  • Videoovervågning
  • Overfaldsalarmer
  • Brandalarm
  • Talevarsling
  • Gæstesystem
  • Bookingsystemer
  • HR system
  • Flere muligheder efter behov

Small

Hus & lejligheder

SE BILLEDE AF PAKKEN HER

  • 1 stk. centralenhed m. GSM-sender
  • 1 stk. betjeningspanel
  • 1 stk. PIR-detektor
  • 1 stk. åbningskontakt til døre/vinduer
  • 1 stk. lydgiver
  • 1 stk. fjernbetjening
  • Alarmskilte fra Bagger Låse & Alarm A/S
  • APP til nem betjening via smartphone
  • Batterier efter behov
  • Inkl. simkort

 

Opsætning / Instruktion: Kr. 0,-
Sikringsudgift pr. måned: Kr. 175,-

Mest populære

Medium

Villaer & rækkehuse

SE BILLEDE AF PAKKEN HER

  • 1 stk. centralenhed m. GSM-sender
  • 1 stk. betjeningspanel
  • 3 stk. PIR-detektor
  • 1 stk. åbningskontakt til døre/vinduer
  • 1 stk. lydgiver
  • 1 stk. fjernbetjening
  • Alarmskilte fra Bagger Låse & Alarm A/S
  • APP til nem betjening via smartphone
  • Batterier efter behov
  • Inkl. simkort

 

Opsætning / Instruktion:   Kr. 0,-
Sikringsudgift pr. måned:   Kr. 225,-

Large

Større villaer

SE BILLEDE AF PAKKEN HER

  • 1 stk. centralenhed m. GSM-sender
  • 1 stk. betjeningspanel
  • 5 stk. PIR-detektor
  • 3 stk. åbningskontakt til døre/vinduer
  • 1 stk. lydgiver
  • 1 stk. fjernbetjening
  • Alarmskilte fra Bagger Låse & Alarm A/S
  • APP til nem betjening via smartphone
  • Batterier efter behov
  • Inkl. simkort

 

Opsætning / Instruktion:  Kr. 0,-
Sikringsudgift pr. måned:  Kr. 325,-

Vi sørger for service hele vejen

Installation og vedligeholdelse 

Vi har i mange år beskæftiget os med tyverialarmer, og vi har derfor lang erfaring med opsætning og installation af alarmsystemer. Ingen alarmløsninger er ens, og derfor bliver alarm og sensorer opsat efter dit hjems indretning og behov. På den måde bliver du bedst muligt sikret. 

Når alarmen er installeret, står vi for vedligeholdelse af den og skifter batterier, når det er nødvendigt. Vores dygtige teknikere har stor erfaring med servicering af tyverialarmer, og de vedligeholder løbende deres viden på området, ligesom de holder sig ajour med lovgivning og teknik. Det betyder, at du altid får den bedste alarmløsning. Der er sjældent problemer med en tyverialarm hos os, men hvis det sker, kan du forvente, at vi løser det hurtigt!

 

Nem og ukompliceret betjening

Det skal være så nemt som muligt at betjene vores alarmer, så alle uanset alder og teknisk kunnen har mulighed for at sikre deres hjem. Det er især vigtigt, hvis du har børn, at alarmen er nem at betjene, så børnene også kan tilkoble og frakoble alarmen, når de kommer hjem fra skole eller fritidsaktiviteter. 

Vores alarmer kan tilkobles og frakobles via fjernbetjening eller betjeningspanelet, hvor et tydeligt display hjælper dig på vej. Du kan også bruge vores smarte mobile app, så du altid har adgang til alarmen fra din smartphone. Det hele er med i vores alarmpakker. Når vi er ude for at montere alarmen, gennemgår vi selvfølgelig også de forskellige betjeningsmuligheder med dig og viser, hvordan de fungerer.

 

Reaktion og udrykning

Vi går ind for fleksible valg, og sammen med dig aftaler vi, hvad der skal ske, hvis alarmen går. Vil du selv ringes op? Skal der ringes til nabo, venner eller familie? Eller skal der sendes en vagtmand til adressen? Uanset hvad betyder en tyverialarm fra os, at du nedsætter risikoen for indbrud til næsten nul.

Vi samarbejder altid med en politigodkendt og forsikringsgodkendt kontrolcentral og har i mange år brugt DJK, som er en af de største kontrolcentraler i Danmark. Det er kontrolcentralen, som får at vide, når alarmen går, og de foretager dén reaktion, som du ønsker. Vi har løbende kvalitetsopfølgning, så du som alarmkunde altid får den bedste oplevelse i kontakten med kontrolcentralens medarbejdere. Vores vagtleverandør er Securitas, som er din sikkerhed for hurtig udrykning i hele landet, hvis du ønsker, at der skal sendes en vagtmand til adressen, når alarmen går.

Skræddersyede alarmsystemer til erhverv

Installation og vedligeholdelse

Vores dygtige teknikere har lang erfaring med opsætning og installation af alarmsystemer. De forsikringsgodkendte alarminstallatører giver dig derfor også den opsætning, som passer bedst til din virksomhed. Der er sjældent problemer med en tyverialarm, men hvis der er, har vi døgnservice, så du altid kan få kontakt til vores alarmteknikere og få problemerne løst med det samme.

Teknikerne holder løbende deres viden ved lige, så de altid er opdateret med, hvad der sker inden for alarmområdet, og de har desuden en bred erfaring med servicering af tyverialarmer. Forsikringsselskaberne forlanger normalt, at alarmanlægget serviceres en gang om året. Vi har sat det i system og kontakter dig hvert år for aftale om besøgstidspunkt, så du er sikker på, at alarmanlægget altid lever op til kravene fra forsikringsselskabet.

Vi tilbyder også fuldserviceaftaler, hvor alle driftsudgifter (med eller uden vagt) er inkluderet i din månedlige sikringsudgift.

 

Nem og ukompliceret betjening

Dine medarbejdere vil elske en alarm fra os, fordi den er så nem at betjene. Vi lægger altid vægt på, at det skal være ukompliceret at betjene og forstå alarmanlægget, så alle kan være med. Det betyder, at der på betjeningspanelet er et tydeligt display, hvor du og dine medarbejdere bliver hjulpet hver gang, I skal tilkoble og frakoble alarmen.

I kan også vælge at få berøringsfrie kort/brikker til anlæggene. Det gør det nemt for dig at kontrollere, hvem der kan slå alarmen til og fra, og du kan også spærre kort eller brikker, hvis de bliver væk. Alle muligheder er åbne med vores alarmpakker, så kontakt os gerne, hvis du har spørgsmål eller særlige ønsker. Når vi har sat alarmen op, giver vi altid en grundig instruktion i, hvordan den virker, og hvordan du slår alarmen til og fra.

 

Reaktion & udrykning

Hvis alarmen går i virksomheden, er det op til dig at beslutte, hvad der skal ske. Vi tilbyder flere muligheder, og sammen med dig aftaler vi, hvad der skal ske. Vil du selv ringes op? Skal der ringes til udvalgte medarbejdere? Eller skal der sendes en vagtmand? Vi samarbejder med Securitas som vagtleverandør. De kan rykke hurtigt ud, fordi de har lokale vagter overalt i landet, og det giver dig en øget sikkerhed. Uanset hvad betyder en tyverialarm fra os, at du kan få din forsikringsdækning og minimere driftstab i virksomheden.

Det er en kontrolcentral, der får besked, når alarmen går, og som reagerer på den måde, du har valg. Vi samarbejder med en forsikringsgodkendt og politigodkendt kontrolcentral og laver løbende kvalitetsopfølgning, så du altid får den bedste oplevelse, når du er i kontakt med medarbejderne hos kontrolcentralen. Vi har gennem mange år samarbejdet med DJK, som er en af Danmarks største kontrolcentraler.

Derfor skal du vælge tyverialarm hos os...

Som godkendt F&P alarminstallatør, garanterer vi, at du får kvalitetsalarmer, der efterlever alle krav og regler. Vores installatører er alle opdaterede med den nyeste viden inden for alarmer. Vi ved derfor også, hvordan vi skal rådgive og supportere vores kunder bedst muligt. Og vi står altid klar til at hjælpe!

Kristian Bagger, Bagger Låse & Alarm A/S

Top