Tyverialarmer til erhverv



EFFEKTIV TYVERIALARM SIKRER FIRMAET MOD TAB

En tyverialarm giver både tryghed og sikrer dig forsikringsdækning ved indbrud i virksomheden. Det er ofte et krav at have et alarmsystem, når du skal sikre din virksomhed mod indbrud, og vi tilbyder dig forsikringsgodkendte alarmanlæg til en stærk pris.

Din alarm har mulighed for at kontakte en døgnbemandet kontrolcentral, som kan ringe til dine kontaktpersoner eller sende en vagtmand til adressen. Uanset om du ønsker vagtordning, kontrolcentral eller en serviceaftale (almindeligt eller fuldservice), så kan dette tilkøbes efter behov.

 

Tyverialarm erhverv 

 

BESTIL NU – OG VI ER I GANG PÅ DIN ADRESSE INDEN FOR 1 UGE

Vi er forsikringsgodkendt alarminstallatør, og derfor er du sikker på at få en tyverialarm, der lever op til alle krav og regler hos forsikringsselskaberne (F&P). Det er altså en alarm af højeste kvalitet, som virker hver gang!

Vi tøver ikke med at markedsføre os som eksperter inden for tyverialarmer, da vi har over 40 års erfaring med løsninger til alle typer erhverv. Står din virksomhed eller offentlige institution og overvejer et professionelt alarmsystem, så kontakt os for en gratis og uforpligtende vurdering af sikkerheden i bygningen. Du kan starte med at prøve vores gratis alarmtest og få vores bud på den mest optimale løsning til jeres behov.

Ring på telefon 70 20 21 12 eller send en mail til bagger@bagger-laase.dk og bestil et besøg.

Modtag et uforpligtende tilbud på en tyverialarm

Få den perfekte pakkeløsning


Small

Mindre kontor & butikker

SE BILLEDE AF PAKKEN HER

  • 1 stk. centralenhed m. GSM-sender
  • 1 stk. betjeningspanel
  • 3 stk. PIR-detektor
  • 2 stk. åbningskontakt til døre/vinduer
  • 1 stk. lydgiver
  • Alarmskilte fra Bagger Låse & Alarm A/S
  • APP (til og med sikringsniveau S20, ikke tilladt der over)

 

Opsætning / Instruktion: Kr. 0,-
Sikringsudgift pr. måned: Kr. 224,- u. moms

Mest populære

Medium

Mindre erhverv & større butikker

SE BILLEDE AF PAKKEN HER

  • 1 stk. centralenhed m. GSM-sender
  • 1 stk. betjeningspanel
  • 6 stk. PIR-detektor
  • 3 stk. åbningskontakt til døre/vinduer
  • 2 stk. lydgiver
  • Alarmskilte fra Bagger Låse & Alarm A/S
  • APP (til og med sikringsniveau S20, ikke tilladt der over)

 

Opsætning / Instruktion: Kr. 0,-
Sikringsudgift pr. måned: Kr. 344,- u. moms

Large

Større virksomheder

Udvikles efter behov til integration af:

  • Adgangskontrol
  • Videoovervågning
  • Overfaldsalarmer
  • Brandalarm
  • Talevarsling
  • Gæstesystem
  • Bookingsystemer
  • HR system
  • Flere muligheder efter behov

Small

Hus & lejligheder

SE BILLEDE AF PAKKEN HER

  • 1 stk. centralenhed m. GSM-sender
  • 1 stk. betjeningspanel
  • 1 stk. PIR-detektor
  • 1 stk. åbningskontakt til døre/vinduer
  • 1 stk. lydgiver
  • 1 stk. fjernbetjening
  • Alarmskilte fra Bagger Låse & Alarm A/S
  • APP til nem betjening via smartphone
  • Batterier efter behov
  • Inkl. simkort

 

Opsætning / Instruktion: Kr. 0,-
Sikringsudgift pr. måned: Kr. 175,-

Mest populære

Medium

Villaer & rækkehuse

SE BILLEDE AF PAKKEN HER

  • 1 stk. centralenhed m. GSM-sender
  • 1 stk. betjeningspanel
  • 3 stk. PIR-detektor
  • 1 stk. åbningskontakt til døre/vinduer
  • 1 stk. lydgiver
  • 1 stk. fjernbetjening
  • Alarmskilte fra Bagger Låse & Alarm A/S
  • APP til nem betjening via smartphone
  • Batterier efter behov
  • Inkl. simkort

 

Opsætning / Instruktion:   Kr. 0,-
Sikringsudgift pr. måned:   Kr. 225,-

Large

Større villaer

SE BILLEDE AF PAKKEN HER

  • 1 stk. centralenhed m. GSM-sender
  • 1 stk. betjeningspanel
  • 5 stk. PIR-detektor
  • 3 stk. åbningskontakt til døre/vinduer
  • 1 stk. lydgiver
  • 1 stk. fjernbetjening
  • Alarmskilte fra Bagger Låse & Alarm A/S
  • APP til nem betjening via smartphone
  • Batterier efter behov
  • Inkl. simkort

 

Opsætning / Instruktion:  Kr. 0,-
Sikringsudgift pr. måned:  Kr. 325,-

Vi sørger for service hele vejen

Tyverialarm erhverv installation

Installation og vedligeholdelse

Vores dygtige teknikere har lang erfaring med opsætning og installation af alarmsystemer. De forsikringsgodkendte alarminstallatører giver dig derfor også den opsætning, som passer bedst til din virksomhed. Der er sjældent problemer med en tyverialarm, men hvis der er, har vi døgnservice, så du altid kan få kontakt til vores alarmteknikere og få problemerne løst med det samme.

Teknikerne holder løbende deres viden ved lige, så de altid er opdateret med, hvad der sker inden for alarmområdet, og de har desuden en bred erfaring med servicering af tyverialarmer. Forsikringsselskaberne forlanger normalt, at alarmanlægget serviceres en gang om året. Vi har sat det i system og kontakter dig hvert år for aftale om besøgstidspunkt, så du er sikker på, at alarmanlægget altid lever op til kravene fra forsikringsselskabet.

Vi tilbyder også fuldserviceaftaler, hvor alle driftsudgifter (med eller uden vagt) er inkluderet i din månedlige sikringsudgift.

 

Nem og ukompliceret betjening

Dine medarbejdere vil elske en alarm fra os, fordi den er så nem at betjene. Vi lægger altid vægt på, at det skal være ukompliceret at betjene og forstå alarmanlægget, så alle kan være med. Det betyder, at der på betjeningspanelet er et tydeligt display, hvor du og dine medarbejdere bliver hjulpet hver gang, I skal tilkoble og frakoble alarmen.

I kan også vælge at få berøringsfrie kort/brikker til anlæggene. Det gør det nemt for dig at kontrollere, hvem der kan slå alarmen til og fra, og du kan også spærre kort eller brikker, hvis de bliver væk. Alle muligheder er åbne med vores alarmpakker, så kontakt os gerne, hvis du har spørgsmål eller særlige ønsker. Når vi har sat alarmen op, giver vi altid en grundig instruktion i, hvordan den virker, og hvordan du slår alarmen til og fra.

 

Tyverialarm erhverv betjening

Tyverialarm erhverv døgnvagt service

Reaktion & udrykning

Hvis alarmen går i virksomheden, er det op til dig at beslutte, hvad der skal ske. Vi tilbyder flere muligheder, og sammen med dig aftaler vi, hvad der skal ske. Vil du selv ringes op? Skal der ringes til udvalgte medarbejdere? Eller skal der sendes en vagtmand? Vi samarbejder med Securitas som vagtleverandør. De kan rykke hurtigt ud, fordi de har lokale vagter overalt i landet, og det giver dig en øget sikkerhed. Uanset hvad betyder en tyverialarm fra os, at du kan få din forsikringsdækning og minimere driftstab i virksomheden.

Det er en kontrolcentral, der får besked, når alarmen går, og som reagerer på den måde, du har valg. Vi samarbejder med en forsikringsgodkendt og politigodkendt kontrolcentral og laver løbende kvalitetsopfølgning, så du altid får den bedste oplevelse, når du er i kontakt med medarbejderne hos kontrolcentralen. Vi har gennem mange år samarbejdet med DJK, som er en af Danmarks største kontrolcentraler.

Derfor skal du vælge tyverialarm hos os...

Som godkendt F&P alarminstallatør, garanterer vi, at du får kvalitetsalarmer, der efterlever alle krav og regler. Vores installatører er alle opdaterede med den nyeste viden inden for alarmer. Vi ved derfor også, hvordan vi skal rådgive og supportere vores kunder bedst muligt. Og vi står altid klar til at hjælpe!

Kristian Bagger, Bagger Låse & Alarm A/S

Top

Ring op her - Døgnvagt service

Din besked sendes - vent venligst