Økonomimedarbejder
Økonomimedarbejder med sans for detaljer og overblik søges
Er du en skarp bogholder/økonomimedarbejder? Trives du i et uformelt miljø, flad organisation og en god holdånd? Kan du holde hovedet koldt, når tingene går stærkt, og der er mange bolde i luften? Så er det dig, vi leder efter på vores kontor i Slagelse.
Vi søger en dygtig og engageret kollega, der har solid erfaring med allround bogholderi, og som vil være med i vores lille stærke team i økonomiafdelingen.
Du vil blive en del af en familieejet virksomhed, hvor der hersker en god holdånd. Din rolle vil blive central i virksomheden, og du får ansvar for en bred vifte af økonomiopgaver, og samtidig vil du være med til at sikre en smidig drift af vores økonomifunktion.
Arbejdsopgaver
- Dagligt bogholderi fra A-Z
- Debitor
- Kreditorstyring
- Finansbogholderi
- Løn (timelønnede og funktionær)
- Afstemninger, herunder bl.a. bank, debitorer, kreditorer og moms
- Indberetning til offentlige myndigheder
- Deltage i årsafslutning og klargøring af materiale til revision
- Ad hoc
Personlige kompetencer
- Du er fagligt stærk, selvstændig og trives med ansvar
- Du er løsningsorienteret, og formår at identificere problemstillinger samt finde løsninger til disse.
- Du er en udadvendt og positiv teamplayer fyldt med godt humør
- Du er rutineret i Excel
- En fordel vil være – kendskab til Business Central
- Har erfaring fra lignende stilling
Det er en forudsætning for stillingen at du kan fremvise en straffeattest. Stillingen er på fuld tid.
Vi tilbyder
- Alsidige opgaver og en varierende hverdag i en virksomhed præget af stor fremgang
- Et positivt og dynamisk arbejdsmiljø
- Engagerede og professionelle kollegaer, der hjælper hinanden
- Mulighed for kompetenceudvikling
- Et digitalt projekt-, dokument-, ordre- og kundestyringssystem
- Overenskomst igennem TEKNIQ
- Løn efter kvalifikationer
- Løbende hyggelige sociale arrangementer
Hvad kan vi tilbyde?
Vi er en stor aktør i en branche med stor vækst, derfor har derfor altid fingeren på pulsen, når det gælder det nyeste inden for området. Du kan derfor forvente at blive en del af en moderne og innovativ virksomhed med højt til loftet.
Vi har over 100 engagerede og topprofessionelle kolleger, der altid er klar til at hjælpe hinanden på tværs af faglige kompetencer og stillingsbetegnelser. Vi har et socialt og dynamisk arbejdsmiljø, hvor der altid er plads til et godt grin.
Derudover tilbyder vi:
- Mulighed for kompetenceudvikling
- Løbende hyggelige sociale arrangementer
- Løn efter kvalifikationer
Om Bagger Låse & Alarm A/S
Med otte afdelinger fordelt på Sjælland og omkring 100 ansatte er Bagger Låse & Alarm A/S et af branchens største låse- og sikringsfirmaer, hvor ideen om en værdiskabende hverdag er i højsædet.
Bagger Låse & Alarm A/S er en familieejet virksomhed, grundlagt i Slagelse i 1975, som beskæftiger sig med salg og installation af adgangskontrol, alarmsystemer, brandalarmer, videoovervågning og dørautomatik m.m.
Er du den rette person til stillingen?
Vil du være en del af vores fantastiske team? Send os din ansøgning og dit CV til job@bagger-laase.dk og skrive ”bogholderi” i emnefeltet. Ansøgningsfrist d. 10. november 2024, kl. 09.00.
Vi glæder os til at høre fra dig.
VORES MEDARBEJDERE
En god arbejdsplads og et sundt arbejdsklima
Vi ved at vores vigtigste ressource er vores medarbejdere. Derfor ønsker vi også at vores arbejdsplads har et godt og sundt arbejdsklima, samt at vores virksomhed er et sted, man ønsker at arbejde og den enkelte medarbejder glæder sig til at komme på arbejde hver dag.
Derfor bestræber vi os også på at uddanne vores medarbejdere bedst muligt og udfordre dem med opgaver, så både de enkelte medarbejdere og virksomheden udvikler sig løbende.
Hvis du overvejer at søge job hos os, så læs her hvad du kan forvente af vores arbejdsplads.
Har du spørgsmål, er du altid velkommen til at ringe på telefon 70 20 21 12 eller skrive til job@bagger-laase.dk.
