Content watched by Whocopied.me
Beredskab sikring

SIKRING AF BEREDSKABET



FUNKTIONALITET, SIKKERHED OG FLEKSIBILITET

Beredskabet kræver en stor funktionalitet. Der er hele tiden bemanding på, og det skal være nemt at rykke ud, møde ind og holde fyraften, uanset om man møder 8-16, har døgnvagt eller tilkaldevagt. Den fleksibilitet kan vi tilbyde og samtidig holde sikkerheden i top ved hjælp af vores mange løsninger.

 

HURTIG OG SIKKER UDRYKNING

Alt skal stå klar og fungere upåklageligt ved en udrykning, men ligeledes er det vigtigt, at værktøj, materialer og lignende står i sikkerhed præcis der, hvor man har efterladt det.

Vi anbefaler eksempelvis elektroniske nøgleskabe til opbevaring af bilnøgler til udrykningskørertøjer, hvor der findes et stort udvalg af låsemekanismer:

  • Valgfri pinkode (standard)
  • Dallasbrik (standard)
  • Magnetkort (tilvalg)
  • RFID brik, berøringsfri (tilvalg)
  • Egen ekstern læser, som kan sluttes til et adgangskontrolsystem

Vi tilbyder også elektroniske opbevaringssystemer til eksempelvis opbevaring af private genstande under tjenesten.

 

UFORPLIGTENDE KONSULENTBESØG

Vi tilbyder gratis at sende en af vores kvalificerede konsulenter ud med specialisering i beredskab. Vi kan tilbyde vejledning, forslag til løsninger og komme med et uforpligtende tilbud i hele Danmark. Book et besøg på bagger@bagger-laase.dk eller telefon 70 20 21 12 for at høre nærmere.


UDVALGTE BEREDSKABS REFERENCER:

Modtag et uforpligtende tilbud

Gør planlægningen nemmere

IT-Systemet ASSIGN sparer tid og redder liv

Vi samarbejder med virksomheden 'Order Group' som har udviklet en række IT-systemer inden for bl.a. brand-udrykning og krisestyring.

IT-systemet 'ASSIGN: Brand og redning' gør, at udrykningen fra beredskabets side bliver meget nemmere. Systemet er udviklet af højtuddannede eksperter inden for brand- og ambulancebranchen og kan formindske skaderne ved brand.

En af måderne, hvorpå beredskabet kan målrette deres arbejdsindsats, er ved at vide den nødvendige information i tide. Her er ASSIGN-systemet en optimal løsning, fordi systemet giver detaljeret information om, hvorfor alarmen er gået i gang, samt information om beredskabsplaner. På den måde kan beredskabet udnytte udrykningstiden på at planlægge, hvordan de bedst muligt bekæmper branden.

Med ASSIGN-systemet kan du tilgå alt den nødvendige information fra mobile enheder, hvilket vil sige, at du altid kan tilgå det, du har behov for. Du kan tilgå informationen både online og offline. Desuden kan it-systemet bruges sammen med alle de kendte ABA-anlæg.

+ Se hvordan ASSIGN løsningen virker

FÅ UFORPLIGTENDE TILBUD PÅ ASSIGN ➜ 

Top

Ring op her - Døgnvagt service

Din besked sendes - vent venligst