Tyverialarm



Erhvervsalarm

 

HVILKEN TYVERIALARM SKAL DU VÆLGE?

Du har nok hørt begreberne privatalarm, husalarm, hjemmealarm, boligalarm, alarmsystem eller tyverialarm. Flere udbydere kaster omkring sig med forskellige begreber, hvilket jo i sidste ende blot gør dig mere forvirret.

Vi holder det simpelt, fordi det er ikke selve navnet som er vigtigt - det er selve sikringen af din bolig som er altafgørende. 

Tyverialarm Citat 

Der er altid forbundet en udgift med at have en tyverialarm, så derfor skal den også virke (hver gang!) og formindske tyvens chancer for at stjæle dine værdier - ellers er det hurtigt spild af penge hver måned.

En effektiv tyverialarm skal stresse tyven og øjeblikkeligt sende signal til din mobiltelefon, vagtcentralen og måske naboen, så tyven opgiver indbruddet hurtigt. Samtidigt skal tyverialarmen være nem at betjene via app, nøglebrik eller dansk betjeningspanel for alle i boligen.

 

Alarmsystem med app 

Med over 45 års erfaring med sikring af private boliger og erhverv, så har vi rådgivet flere tusinde kunder om tyverialarmer. Med høj kundetilfredshed hver måned på vores forskellige tyverialarm abonnementer, så kan vi også finde det bedste match til dig. Prøv derfor trygt vores gratis alarmtest og lad os rådgive dig til den bedste tyverialarm.

 

Derfor skal du vælge tyverialarm hos os:

  • Døgnvagt udrykning 24/7 og akut opkald efter ønske
  • Smart styring af tyverialarmen via mobil app
  • Mulighed for video og røgalarm i detektorer
  • Trådløse sensorer på batteri og ikke ledning
  • Indendørs og udendørs sirener som stresser tyven
  • Få op til 6.000 kr. pr. person i håndværkerfradrag
  • Billigere forsikring hos nogle forsikringsselskaber
  • Mulighed for styring af lys, varme og endda garageport
  • Tilkobling af tågesikring eller udendørs overvågning
  • Oplæring af alarm og altid god service ved spørgsmål 

 Tyverialarm Enheder

 

BESTIL NU – OG ALARMEN ER MONTERET INDEN FOR 1 UGE

Vi er forsikringsgodkendt alarminstallatør, og du er derfor sikker på at få en tyverialarm, som efterlever alle krav og regler hos forsikringsselskaberne (F&P).  

Du er velkommen til at ringe på vores døgnvagt service 70 20 21 12 eller sende en mail til bagger@bagger-laase.dk. Vi sørger for installation af tyverialarmen inden for 1 uge fra bestillingen.

 

Tyverialarm hus

 

Tyverialarm privat

Få det bedste tilbud på en tyverialarm

Få den perfekte pakkeløsning


Small

Mindre kontor & butikker

  • 1 stk. centralenhed m. GSM-sender
  • 1 stk. betjeningspanel
  • 3 stk. PIR-detektor
  • 2 stk. åbningskontakt til døre/vinduer
  • 1 stk. lydgiver
  • Alarmskilte fra Bagger Låse
  • APP (til og med sikringsniveau S20)

 

Opsætning / Instruktion: Kr. 0,-
Sikringsudgift pr. måned: Kr. 224,- u. moms

Mest populære

Medium

Mindre erhverv & større butikker

  • 1 stk. centralenhed m. GSM-sender
  • 1 stk. betjeningspanel
  • 6 stk. PIR-detektor
  • 3 stk. åbningskontakt til døre/vinduer
  • 2 stk. lydgiver
  • Alarmskilte fra Bagger Låse
  • APP (til og med sikringsniveau S20)

 

Opsætning / Instruktion: Kr. 0,-
Sikringsudgift pr. måned: Kr. 344,- u. moms

Large

Større virksomheder

Udvikles efter behov til integration af:

  • Adgangskontrol
  • Videoovervågning
  • Overfaldsalarmer
  • Brandalarm
  • Talevarsling
  • Gæstesystem
  • Bookingsystemer
  • HR system
  • Flere muligheder efter behov

Small

Lejligheder

  • 1 stk. centralenhed m. GSM-sender
  • 1 stk. betjeningspanel
  • 1 stk. PIR-detektor
  • 1 stk. åbningskontakt til døre/vinduer
  • 1 stk. lydgiver
  • 1 stk. fjernbetjening
  • Alarmskilte fra Bagger Låse
  • APP til nem betjening via smartphone
  • Batterier efter behov
  • Inkl. simkort

 

Opsætning / Instruktion: Kr. 0,-
Sikringsudgift pr. måned: Kr. 175,-

Mest populære

Medium

Huse & rækkehuse

  • 1 stk. centralenhed m. GSM-sender
  • 1 stk. betjeningspanel
  • 3 stk. PIR-detektor
  • 1 stk. åbningskontakt til døre/vinduer
  • 1 stk. lydgiver
  • 1 stk. fjernbetjening
  • Alarmskilte fra Bagger Låse
  • APP til nem betjening via smartphone
  • Batterier efter behov
  • Inkl. simkort

 

Opsætning / Instruktion:   Kr. 0,-
Sikringsudgift pr. måned:   Kr. 225,-

Large

Større villaer

  • 1 stk. centralenhed m. GSM-sender
  • 1 stk. betjeningspanel
  • 5 stk. PIR-detektor
  • 3 stk. åbningskontakt til døre/vinduer
  • 1 stk. lydgiver
  • 1 stk. fjernbetjening
  • Alarmskilte fra Bagger Låse
  • APP til nem betjening via smartphone
  • Batterier efter behov
  • Inkl. simkort

 

Opsætning / Instruktion:  Kr. 0,-
Sikringsudgift pr. måned:  Kr. 325,-

Vi sørger for service hele vejen

Installation og vedligeholdelse 

Vi har i mange år beskæftiget os med tyverialarmer, og vi har derfor lang erfaring med opsætning og installation af alarmsystemer. Ingen alarmløsninger er ens, og derfor bliver alarm og sensorer opsat efter dit hjems indretning og behov. På den måde bliver du bedst muligt sikret. 

Vores dygtige teknikere har stor erfaring med servicering af tyverialarmer, og de vedligeholder løbende deres viden på området, ligesom de holder sig ajour med lovgivning og teknik. Det betyder, at du altid får den bedste alarmløsning. Der er sjældent problemer med en tyverialarm hos os, men hvis det sker, kan du forvente, at vi løser det hurtigt!

 

Nem og ukompliceret betjening

Det skal være så nemt som muligt at betjene vores alarmer, så alle uanset alder og teknisk kunnen har mulighed for at sikre deres hjem. Det er især vigtigt, hvis du har børn, at alarmen er nem at betjene, så børnene også kan tilkoble og frakoble alarmen, når de kommer hjem fra skole eller fritidsaktiviteter. 

Vores alarmer kan tilkobles og frakobles via fjernbetjening eller betjeningspanelet, hvor et tydeligt display hjælper dig på vej. Du kan også bruge vores smarte mobile app, så du altid har adgang til alarmen fra din smartphone. Det hele er med i vores alarmpakker. Når vi er ude for at montere alarmen, gennemgår vi selvfølgelig også de forskellige betjeningsmuligheder med dig og viser, hvordan de fungerer.

 

Reaktion og udrykning

Vi går ind for fleksible valg, og sammen med dig aftaler vi, hvad der skal ske, hvis alarmen går. Vil du selv ringes op? Skal der ringes til nabo, venner eller familie? Eller skal der sendes en vagtmand til adressen? Uanset hvad betyder en tyverialarm fra os, at du nedsætter risikoen for indbrud til næsten nul.

Vi samarbejder altid med en politigodkendt og forsikringsgodkendt kontrolcentral og har i mange år brugt DJK, som er en af de største kontrolcentraler i Danmark. Det er kontrolcentralen, som får at vide, når alarmen går, og de foretager dén reaktion, som du ønsker. Vi har løbende kvalitetsopfølgning, så du som alarmkunde altid får den bedste oplevelse i kontakten med kontrolcentralens medarbejdere. Vores vagtleverandør er Securitas, som er din sikkerhed for hurtig udrykning i hele landet, hvis du ønsker, at der skal sendes en vagtmand til adressen, når alarmen går.

Derfor skal du vælge tyverialarm hos os...

Som godkendt F&P alarminstallatør, garanterer vi, at du får kvalitetsalarmer, der efterlever alle krav og regler. Vores installatører er alle opdaterede med den nyeste viden inden for alarmer. Vi ved derfor også, hvordan vi skal rådgive og supportere vores kunder bedst muligt. Og vi står altid klar til at hjælpe!

Kristian Bagger, medejer af Bagger Låse & Alarm A/S

Top

Ring op her - Døgnvagt service

Din besked sendes - vent venligst