Erhvervsalarm



EFFEKTIV ALARMANLÆG SIKRER DIT FIRMA MOD TAB

En god erhvervsalarm giver både tryghed og sikrer dig forsikringsdækning ved indbrud i virksomheden. Det er ofte et krav at have et professionelt alarmanlæg, når du skal sikre din virksomhed mod indbrud, og vi tilbyder dig forsikringsgodkendte erhvervsalarmer til en stærk pris. 

Dit alarmanlæg har mulighed for at kontakte en døgnbemandet kontrolcentral, som kan ringe til dine kontaktpersoner eller sende en vagtmand til adressen. Uanset om du ønsker vagtordning, kontrolcentral eller en serviceaftale (almindeligt eller fuldservice), så kan dette tilkøbes efter behov.

 

Erhvervsalarm Installatør 

 

BESTIL NU – OG DU ER SIKRET INDEN FOR 1 UGE

Vi er forsikringsgodkendt alarminstallatør, og derfor er du sikker på at få en erhvervsalarm, der lever op til alle krav og regler hos forsikringsselskaberne (F&P). Det er altså et alarmanlæg af højeste kvalitet, som virker hver gang! 

Vi tøver ikke med at markedsføre os som eksperter inden for erhvervsalarmer, da vi har over 45 års erfaring med alarmer til alle typer virksomheder. Står din virksomhed eller offentlige institution og overvejer et professionelt alarmsystem, så kontakt os for en gratis og uforpligtende vurdering af sikkerheden i bygningen. Du kan starte med at prøve vores gratis alarmtest og få vores bud på den bedste erhvervsalarm løsning til jeres behov. 

Ring på telefon 70 20 21 12 eller send en mail til bagger@bagger-laase.dk for at bestille et besøg af en af vores sikringskonsulenter.

 

Referencer til erhvervskunder

 

Modtag uforpligtende tilbud på erhvervsalarm

Få den perfekte pakkeløsning


Small

Mindre kontor & butikker

  • 1 stk. centralenhed m. GSM-sender
  • 1 stk. betjeningspanel
  • 3 stk. PIR-detektor
  • 2 stk. åbningskontakt til døre/vinduer
  • 1 stk. lydgiver
  • Alarmskilte fra Bagger Låse
  • APP (til og med sikringsniveau S20)

 

Opsætning / Instruktion: Kr. 0,-
Sikringsudgift pr. måned: Kr. 224,- u. moms

Mest populære

Medium

Mindre erhverv & større butikker

  • 1 stk. centralenhed m. GSM-sender
  • 1 stk. betjeningspanel
  • 6 stk. PIR-detektor
  • 3 stk. åbningskontakt til døre/vinduer
  • 2 stk. lydgiver
  • Alarmskilte fra Bagger Låse
  • APP (til og med sikringsniveau S20)

 

Opsætning / Instruktion: Kr. 0,-
Sikringsudgift pr. måned: Kr. 344,- u. moms

Large

Større virksomheder

Udvikles efter behov til integration af:

  • Adgangskontrol
  • Videoovervågning
  • Overfaldsalarmer
  • Brandalarm
  • Talevarsling
  • Gæstesystem
  • Bookingsystemer
  • HR system
  • Flere muligheder efter behov

Small

Lejligheder

  • 1 stk. centralenhed m. GSM-sender
  • 1 stk. betjeningspanel
  • 1 stk. PIR-detektor
  • 1 stk. åbningskontakt til døre/vinduer
  • 1 stk. lydgiver
  • 1 stk. fjernbetjening
  • Alarmskilte fra Bagger Låse
  • APP til nem betjening via smartphone
  • Batterier efter behov
  • Inkl. simkort

 

Opsætning / Instruktion: Kr. 0,-
Sikringsudgift pr. måned: Kr. 175,-

Mest populære

Medium

Huse & rækkehuse

  • 1 stk. centralenhed m. GSM-sender
  • 1 stk. betjeningspanel
  • 3 stk. PIR-detektor
  • 1 stk. åbningskontakt til døre/vinduer
  • 1 stk. lydgiver
  • 1 stk. fjernbetjening
  • Alarmskilte fra Bagger Låse
  • APP til nem betjening via smartphone
  • Batterier efter behov
  • Inkl. simkort

 

Opsætning / Instruktion:   Kr. 0,-
Sikringsudgift pr. måned:   Kr. 225,-

Large

Større villaer

  • 1 stk. centralenhed m. GSM-sender
  • 1 stk. betjeningspanel
  • 5 stk. PIR-detektor
  • 3 stk. åbningskontakt til døre/vinduer
  • 1 stk. lydgiver
  • 1 stk. fjernbetjening
  • Alarmskilte fra Bagger Låse
  • APP til nem betjening via smartphone
  • Batterier efter behov
  • Inkl. simkort

 

Opsætning / Instruktion:  Kr. 0,-
Sikringsudgift pr. måned:  Kr. 325,-

Vi sørger for service hele vejen

Installation & vedligeholdelse

Vores dygtige alarmteknikere har stor erfaring med opsætning og installation af erhvervsalarmer. Vores forsikringsgodkendte alarminstallatører giver dig derfor også den opsætning, som passer bedst til din virksomhed. Opstår der udfordringer eller spørgsmål om erhvervsalarmen, har vi døgnservice, så du altid kan få kontakt til vores alarmteknikere og få problemerne løst med det samme.

Vores alarmteknikere holder løbende deres viden ved lige, så de altid er opdateret med, hvad der sker inden for erhvervsalarmer. Forsikringsselskaberne forlanger normalt, at alarmanlægget serviceres en gang om året. Vi har sat det i system og kontakter dig hvert år for aftale om bedste besøgstidspunkt, så du er sikker på, at alarmanlægget altid lever op til kravene fra dit forsikringsselskab.

Vi tilbyder også fuldserviceaftaler, hvor alle driftsudgifter (med eller uden vagt) er inkluderet i din månedlige alarmudgift.

 

Nem og ukompliceret betjening

Dine medarbejdere vil foretrække en professionel erhvervsalarm, fordi den er så nem at betjene. Vi lægger altid vægt på, at det skal være ukompliceret at betjene og forstå alarmanlægget, så alle kan være med. Det betyder, at der på betjeningspanelet er et tydeligt display, hvor du og dine medarbejdere bliver hjulpet hver gang, I skal tilkoble og frakoble alarmen.

I kan også vælge at få berøringsfrie nøglebrikker til erhvervsalarmen. Det gør det nemt for dig at kontrollere, hvem der kan slå alarmen til og fra, og du kan også spærre nøglebrikker, hvis de bliver væk. Alle muligheder er åbne med vores alarmpakker, så kontakt os gerne, hvis du har spørgsmål eller særlige ønsker. Når vi har sat erhvervsalarmen op, giver vi altid en grundig instruktion i, hvordan alle funktioner virker.

 

Reaktion & udrykning

Hvis alarmanlægget går i virksomheden, er det op til dig at beslutte, hvad der skal ske. Vi tilbyder flere muligheder, og sammen med dig aftaler vi, hvad der skal ske. Vil du selv ringes op? Skal der ringes til udvalgte medarbejdere? Eller skal der sendes en vagt? Vi samarbejder med Securitas som vagtleverandør. De kan rykke hurtigt ud, fordi de har lokale vagter overalt i Danmark, og det giver dig en øget tryghed. Uanset hvad betyder en erhvervsalarm fra os, at du kan få din forsikringsdækning og minimere driftstab i virksomheden.

Det er en kontrolcentral, der får besked, når alarmen går, og som reagerer på den måde, du har valg. Vi samarbejder med en forsikringsgodkendt og politigodkendt kontrolcentral og laver løbende kvalitetsopfølgning, så du altid får den bedste oplevelse, når du er i kontakt med medarbejderne hos kontrolcentralen. Vi har gennem mange år samarbejdet med DJK, som er en af Danmarks største kontrolcentraler.

Derfor skal du vælge erhvervsalarm hos os...

Som godkendt F&P alarminstallatør, garanterer vi, at du får kvalitetsalarmer, der efterlever alle krav og regler. Vores installatører er alle opdaterede med den nyeste viden inden for erhvervsalarmer. Vi ved derfor også, hvordan vi skal rådgive og supportere vores kunder bedst muligt. Og vi står altid klar til at hjælpe!

Kristian Bagger, medejer af Bagger Låse & Alarm A/S

Top

Ring op her - Døgnvagt service

Din besked sendes - vent venligst